VILKÅR/

BØRN

Børn fra 1 til 12 år afregnes med 30 % rabat. Der beregnes ikke couvertpris for børn fra 0 til 1 år. Der kan aftales særlige børnemenuer, hvis det ønskes.

FORBEHOLD

Indtil 7 dage før arrangementet tager vi forbehold for leveringsmulighed af den aftalte menu, da vi får mange af vores råvarer fra mindre lokale producenter. Dette i tilfælde af svigtende tilgang af råvarer, vejrligsproblemer eller uacceptabel kvalitet. Desuden kan der forekomme ændring af vinårgange. Hvis ikke det aftalte kan leveres vil andet blive tilbudt via andre leverandører/årgange.

ERSTATNING

Gæsten skal selv dække eventuelle omkostninger ved skade på inventar eller stjålne genstande.

KONFETTI

Konfetti er festligt – men det er et stort arbejde at rydde op efter, særligt hvis det bliver vådt – og dyrene er heller ikke så vilde med det udenfor… Derfor er vi nødsaget til at fakturere en pris på Kr. 2.500,- hvis der bliver kastet med konfetti. Gældende for hhv. udendørs og indendørs.

FORUDBETALING

I forbindelse med bestilling af arrangementet laves en forudbetaling. Betalingen er 25% af den aftalte couvertpris. Dette beløb modregnes selvfølgelig ved endelig afregning.

EKSTRA TIMER

Ved forlængelse af et arrangement udover de aftale timer,  afregnes med 100,- pr. time, pr. person inkl. drikkevarer. Minimum 5000,- pr. time.

BETALING

Afregning sker netto kontant med kontanter eller VISA/Dankort efter end arrangement, med mindre andet er aftalt.

DELTAGERANTAL

Ved et aftalt antal minimums deltagere betales altid for dette antal deltagere med mindre andet er aftalt skriftligt. Antallet af deltagere kan reduceres ved skriftlig meddelelse herom til Herthadalen senest 8 dage før arrangementets afholdelse.

OMBOOKING

Arrangementet kan om bookes til en ny dato fra +6 måneder før arrangementet afholdes. Depositummet vil selvfølgelig blive videreført, men der vil blive faktureret et gebyr på 5.000kr som går til at markedsføre og booke det tomme lokale samt administrationen herved. Der kan kun om bookes én gang til dette gebyr og ellers er det afbestillingsgebyret der træder i kraft. I tilfælde af Force Majeure såsom Covid-situationen, vil der selvfølgelig ikke blive opkrævet et gebyr, kun et ønske om at vi finder en ny dato sammen.

“DET MED SMÅT”

Antallet af deltagere kan reduceres ved skriftlig henvendelse til Herthadalen senest 8 dage før afholdelse. Aflysning af arrangementet vil faktureres med følgende takster (procent af den samlede bestilling)
Annullering fra +6 måneder før datoen for arrangementet betales 25%
Annullering fra 1-6 måneder før datoen for arrangementet betales 50%
Annullering fra 0-30 dage før datoen for arrangementet betales 100%
Skulle Herthadalen blive forhindret i at gennemføre arrangementet, vil I selvfølgelig få hele depositummet retur.

INDEN ARRANGEMENTET

For at vi kan medvirke til, at jeres arrangement bliver så vellykket som muligt, Kontakter vi jer ellers bedes I kontakte os ca. 60 dage før, hvor vi får talt om menu og vine, tidsplan, samt bordopstilling, bordkort og pynt m.m. – se også vores GODE RÅD.

Har I brug for anbefalinger til eventuel fotograf, musik, transport, overnatning m.m. – så skriv til os og spørg efter vores anbefalinger.

VILKÅR/

BØRN

Børn fra 1 til 12 år afregnes med 30 % rabat. Der beregnes ikke couvertpris for børn fra 0 til 1 år. Der kan aftales særlige børnemenuer, hvis det ønskes.

FORBEHOLD

Indtil 7 dage før arrangementet tager vi forbehold for leveringsmulighed af den aftalte menu, da vi får mange af vores råvarer fra mindre lokale producenter. Dette i tilfælde af svigtende tilgang af råvarer, vejrligsproblemer eller uacceptabel kvalitet. Desuden kan der forekomme ændring af vinårgange. Hvis ikke det aftalte kan leveres vil andet blive tilbudt via andre leverandører/årgange.

ERSTATNING

Gæsten skal selv dække eventuelle omkostninger ved skade på inventar eller stjålne genstande.

KONFETTI

Konfetti er festligt – men det er et stort arbejde at rydde op efter, særligt hvis det bliver vådt – og dyrene er heller ikke så vilde med det udenfor… Derfor er vi nødsaget til at fakturere en pris på Kr. 2.500,- hvis der bliver kastet med konfetti. Gældende for hhv. udendørs og indendørs.

FORUDBETALING

I forbindelse med bestilling af arrangementet laves en forudbetaling. Betalingen er 25% af den aftalte couvertpris. Dette beløb modregnes selvfølgelig ved endelig afregning.

EKSTRA TIMER

Ved forlængelse af et arrangement udover de aftale timer,  afregnes med 100,- pr. time, pr. person inkl. drikkevarer. Minimum 5000,- pr. time.

BETALING

Afregning sker netto kontant med kontanter eller VISA/Dankort efter end arrangement, med mindre andet er aftalt.

DELTAGERANTAL

Ved et aftalt antal minimums deltagere betales altid for dette antal deltagere med mindre andet er aftalt skriftligt. Antallet af deltagere kan reduceres ved skriftlig meddelelse herom til Herthadalen senest 8 dage før arrangementets afholdelse.

OMBOOKING

Arrangementet kan om bookes til en ny dato fra +6 måneder før arrangementet afholdes. Depositummet vil selvfølgelig blive videreført, men der vil blive faktureret et gebyr på 5.000kr som går til at markedsføre og booke det tomme lokale samt administrationen herved. Der kan kun om bookes én gang til dette gebyr og ellers er det afbestillingsgebyret der træder i kraft. I tilfælde af Force Majeure såsom Covid-situationen, vil der selvfølgelig ikke blive opkrævet et gebyr, kun et ønske om at vi finder en ny dato sammen.

“DET MED SMÅT”

Antallet af deltagere kan reduceres ved skriftlig henvendelse til Herthadalen senest 8 dage før afholdelse. Aflysning af arrangementet vil faktureres med følgende takster (procent af den samlede bestilling)
Annullering fra +6 måneder før datoen for arrangementet betales 25%
Annullering fra 1-6 måneder før datoen for arrangementet betales 50%
Annullering fra 0-30 dage før datoen for arrangementet betales 100%
Skulle Herthadalen blive forhindret i at gennemføre arrangementet, vil I selvfølgelig få hele depositummet retur.

INDEN ARRANGEMENTET

For at vi kan medvirke til, at jeres arrangement bliver så vellykket som muligt, Kontakter vi jer ellers bedes I kontakte os ca. 60 dage før, hvor vi får talt om menu og vine, tidsplan, samt bordopstilling, bordkort og pynt m.m. – se også vores GODE RÅD.

Har I brug for anbefalinger til eventuel fotograf, musik, transport, overnatning m.m. – så skriv til os og spørg efter vores anbefalinger.